Παναγία.
Η Παναγία της φωτογραφίας στην
εκκλησία της μητρόπολης Αθηνών προήλθε απ’ την θέληση της τσιμεντοκονίας για
μια εντελέχεια με τελική μορφή αυτήν ακριβώς την απαθανατισμένη Παναγία. Άνθρωποι και ύλη, ψυχοσωματικά
φαινόμενα, ενστικτώδη πράγματα, βιολογικά φαινόμενα, όλα αυτά δημιουργούν
τροπισμούς, φωτοτροπισμούς, βιοφωσφορισμούς κ.τ.λ. γιατί όλα γίνονται και προς την κατεύθυνση της ομορφιάς και προς
την κατεύθυνση της επιβίωσης. Όπως η λάβα διαχέεται μέχρι τις πόλεις κι εκεί παίρνει
σαν από κάποιο είδος συνείδησης εντός της τίς μορφές των ανθρώπων που
αγκαλιάζει και κατακαίει μέχρι αυτοί οι πρώην ζωντανοί να γίνουν το καλούπι που
θα δώσει στην ρευστή αυτή φωτιά την πραγματοποίηση των ονείρων της για να λάβει
ανθρώπινο σχήμα. Η τσιμεντοκονία στην επιβλητική μητροπολιτική εκκλησία
ρευστοποιείται για να γίνει η μορφή της Παναγίας. Απ’ τα χώματα στα νεκροταφεία
γίνονται γλυπτοί άγγελοι που παρηγορούν τους επισκέπτες και τις ψυχές των
νεκρών. Ψυχές και άψυχα διαβαίνουν το χρόνο και τους αιώνες μέσα από
μετενσαρκώσεις και μεταποιήσεις αντιστοίχως μέχρι να καταλαγιάσουν την
περιπλάνησή τους στην απόλυτη τελειοποίησή τους.