φύλακες.
Ήταν ερειπιώνας κτήριο κατασκότεινο μ’ ένα
άνοιγμα αρκετά μεγάλο στον τοίχο μιας πλευράς του. Δεν μπορούσα να δω τίποτα. Ο
συλλέκτης εικαστικών έργων τέχνης
Χρίστος Χριστοφής ονόμασε την φωτογραφική αποκάλυψη μέσω φλας της
διαμόρφωσης όλων των τοπίων αβύσσου στην Καλλιθέα «τυφλή φωτογράφιση». Προσάρμοσα τις ρυθμίσεις της κάμερας μου
στην αυτόματη χρήση και την ισορρόπησα ευθυγραμμισμένη με την οριζόντια και
κατακόρυφη διαβάθμιση του αόρατου
θεάματος. Πάτησα το κλικ κι έπειτα σπίτι μου είδα, με την μεταφόρτωση των
αρχείων στον υπολογιστή, ένα σπίτι τόσο σιωπηλό που ήταν εκκωφαντικό. Όταν
είναι τόσο σιωπή μόνο τότε ο άνθρωπος
νιώθει τον ενεργειακό θόρυβο, τις οπτασιακές κινήσεις των πνευμάτων. Νιώθει
δονήσεις κι ας είναι ανεπίγνωστος για τις οπτικές μορφές των διασαλευτών της
από κοινού παραδεκτής πραγματικότητας. Η γάτα φρουρός τούτης της πύλης αποδεικνύει πως αυτή είναι
ανοιχτή για να περνάνε αποκλειστικά τα αιθερικά όντα και στοιχειά.